top of page
לוגו TAKEANAP

קידום אתר חנות TAKEANAP

טייקאנאפ זאת אתר חנות המוכר מצעים איכותיים.  כשהתחלתי לעבוד על האתר שלהן בינואר 23 הופתעתי לגלות שלמרות שזה עסק יחסית גדול, שעבר ברוך השם תחת הרבה ידיים של מקדמי אתרים בעבר, ושמפרסם קולקציה חדשה כל שבועיים בערך כולל דרך פרסום ממומן באופן עקבי בגוגל, פייסבוק ואינסטגרם, לא היה להם בכלל SEO על דפי האתר. ז"א שהם לא "טירגטו"  ביטויי מפתח רלוונטיים שקהל היעד שלהם מקליד במנוע החיפוש בכותרות, תיאור דף ומטא, קישורים בדפי האתר אפילו בדפים ממש חשובים כמו דף הבית ודפי המוצרים. מה שגרם לחשיפה האורגנית שלהם + הממומנת בפיצ'רים חשובים לקידום חנות באינטרנט כמו מרצ'נט סנטר (גוגל שופינג) להיות מועטה עד לא קיימת. לכן, הדברים הראשונים שהתמקדתי בהם היו לעשות אופטימיזציה לדפי האתר לפי ביטויי מפתח מכירתיים, כמו זה שאתם רואים עד היום בדף הבית שלהם, "מצעים איכותיים", קטגוריות ומוצרים. בנוסף, בדקתי ותיקנתי בעיות טכניות בסרץ' קונסול כמו שגיאות במפת אתר.

מעבר מוורדפרס לשופיפיי

סוף סוף יש לי פלטפורמה בה אני יכול לספר על מה קרה עם טייקאנאפ ולמה הם לא לקוחות של שיווקסיפור היום. בואו נתחיל מהטעויות שלי סבבה? אני לקחתי על עצמי הרבה יותר ממה שיכולתי לספק כי לאחר החוזה הראשוני שנחתם בינינו שהיה רק על מה שכתוב בחלק הראשון, חתמנו חוזה חדש עם יותר שירותים הכולל קידום אתרים אורגני + פרסום ממומן בגוגל ופייסבוק-אינסטגרם, ומסתבר שזה היה יותר מדי לא בגלל הטכניות של העבודה אלא בגלל שהם מוציאים קולקציה כל שבועיים, והם גם עושים פרסום ממומן בכל הפלטפורמות וכל העבודה הזאת נפלה על הכתפיים שלי. 

 

עכשיו, לקח לי זמן (בערך חודש) להתחיל להבין מי נגד מי ומה נגד מה כי טייקאנאפ לא פרסמו ישירות בגוגל אדס או בפייסבוק מנג'ר אלא הייתה להם מערכת שפרסמה שם "אוטומטית" כי הן חשבו שככה יהיה להן יותר קל לתפעל את זה, מה שיכול להיות נכון עבורן אבל זה יצר בלאגן אטומי בייחוד בפייסבוק. אז כשקיבלתי גישה גיליתי שירשתי מלא קמפיינים מבולגנים שמבזבזים תקציב בטירוף. אז קודם כל התעסקתי בלסדר אותם בנוסף להעלות באיחור קמפיינים חדשים + להמשיך לעשות SEO. 

זאת ועוד לכל הטירוף הזה, באותה תקופה של חתימת החוזה החדש הן גם החליטו לעבור אתר מוורדפרס לשופיפיי דבר שלמרות שכל פעם שהן שאלו אותי מה אני חושב אמרתי שכחנות אינטרנטית לדעתי זה יהיה חכם, גם חזרתי והדגשתי שכמעט בטוח שתהיה לזה השפעה מיידית לרעה בקידום האתר החדש, כי זה בדיוק כמו לעשות שיפוץ בעסק ויהיה צריך לעשות את כל ה SEO מחדש. ועוד דבר, אותו מעבר גם קרה בתקופה מאוד רגישה בשוק השיווק הדיגיטלי העולמי (מעבר מ UA ל G4 אנליטיקס) שאני די בטוח שהשפיע גם על התוצאות מהפרסום הממומן בגוגל.

 

זה+זה+זה+זה, והלקוחה חתכה. למרות שניסיתי להסביר, אבל היא כמובן חשבה שאני מתרץ. אז עד היום הטעות היחידה שאני חושב שעשיתי זה שלקחתי על עצמי גם את הממומן בפייסבוק ואינסטגרם. מצד שני, אם לא הייתי לוקח היא גם לא הייתה נשארת איתי באורגני אז לא הייתה לי יותר מדי ברירות. אבל למדתי מזה, כי כמו שאתם יכולים לראות היום השירות פרסום ממומן היחידי שאני מציע היום הוא מאוד ספציפי לקידום אתרי חנויות בגוגל 

Shopping Bags

מחפשים קידום אתרים? 
שיווקסיפור, אופציה נבונה.

אני אעשה כל שאני יכול בשביל לעזור לך, צעד אחר צעד בהתקדמות מדודה והגיונית, להשיג את מטרותייך.

יאללה, דבר\י איתי ונפגש לקפה :) 

תודה רבה מייל התקבל :) 

עושה קצת מחקרים וחוזר אליכם במהרה

bottom of page