top of page
חיפוש

רלוונטיות בקידום אתרים

  • תמונת הסופר/ת: Adi Shwartzman
    Adi Shwartzman
  • 12 באפר׳
  • זמן קריאה 1 דקות

עודכן: 13 באפר׳


בואו נדבר על רלוונטיות בקידום אתרים, מהקל אל הקשה.

תמונת נושא של המאמר מה זה רלוונטיות בקידום אתרים בה רואים דף עם המילה irrelevant ואדם עם מספריים חותך את ה ir


מילות מפתח רלוונטיות קלות


אלו עם תשובה נכונה אחת ברורה, ושמי שמחפש אותן יידע באופן אינטואטיבי שמה שהוא מצא זאת התשובה הרלוונטית ביותר גם אם הוא לא יודע כלום על הנושא. כמו לדוגמא "מה זה כתב"ם?"


מילות מפתח בינוניות


מספר רב של תשובות נכונות, יכול להיות בגלל שהנושא רחב או בגלל שאותן מילות מפתח מתארות מספר דברים שונים. כמו לדוגמא השאלה "מה עושה מהנדס?" או מילים כמו "בר" או "ציר".


מילות מפתח קשות


מספר רב של תשובות לא נכונות. כמו לדוגמא "בניית קישורים לאתר".


אז זאת אחת השאלות הגדולות בקידום אתרים כי מה זה באמת אומר לענות את התשובה "הכי רלוונטית"? האם זה אומר לענות על מה שרוצים למצוא או לענות את מה שיביא הכי הרבה ערך למחפש גם אם זה נוגד לחלוטין את מה שהוא רצה למצוא?


נ.ב.


אני אהיה יותר קיצוני מזה, נגיד והייתי ניאונאצי מגרמניה והייתי כותב מאמר בגרמנית על ביטוי המפתח "מי היה היטלר?" שרק משבח ומהלל אותו, האם אתם חושבים שיש סיכוי שהייתי מדורג גבוה בביטוי הזה בגרמנית גם אם כל העובדות שרשמתי שם נכונות? יכול (כמעט) להבטיח לכם שלא.


אז "רלוונטיות" בהקשר של מנועי חיפוש היא הרבה מאוד פעמים בחירה של מה בעיניהם נחשב ככזה ומה לא.

Comments


pexels-anna-nekrashevich-7552715.jpg

צרו קשר עוד היום
כדי ללמוד איך אני יכול לעזור לכם לקדם את האתר שלכם ולהצליח באינטרנט

תודה!

אצור איתך קשר בהקדם

bottom of page