top of page
logo.png

קידום אתר שופיפיי Femme Liberee

אתר חנות בן שנתיים בפלטפורמת שופיפיי המוכר נעלי נשים אלגנטיות. בעלות האתר התמודדו עם אתגר מעניין: למרות הותק, האתר לא היה מדורג בגוגל בכלל. 

 

מה הייתה בעיה?

 

האתר לא ביצע שום פעולות קידום אתרים אורגני כגון הטמעת ביטויי מפתח בדף, מאמרים בלוג, או בניית קישורים.  לכן, מנועי חיפוש אמנם ידעו שהאתר קיים, אבל לא היה להם מושג מעבר לזה. למשל, אני מניח שידעו שהן מוכרות באתר נעליים אבל המילה עצמה "Shoes" הופיעה רק בטקסט הראשי בדף הבית, לא בדף הקולקציה או בדפי המוצרים ויותר מזה, לא הייתה שום התייחסות לנעלי נשים, כמו הביטוי Femme Shoes שמחפשות אותו בארה"ב כ 250 פעמים בחודש (לפי Ahrefs).

קידום חנות באינטרנט

מה הפיתרון?

 

תיקנתי בעיות טכניות כמו שגיאות במפת אתר וב- Robots.txt שחסמו גישה לעמודים חשובים. אבל, העבודה העיקרית הייתה ההתאמה של דפי האתר בהתאם לביטויי המפתח שהלקוחות הפוטנציאליות שלהן מקלידות בגוגל וההטמעה שלהם בדף הבית, עמודי אודות, קולקציה ומוצרים.

התוצאות?

זכרו שהן לא יוצרות תוכן חדש באתר (עדיין) ושיש בו רק 23 עמודים בסך הכל, כולל דפי המוצרים. לכן, התוצאות גם בהתאם. עם זאת, ישנה עלייה עקבית ומדודה בחשיפות ובקליקים, אבל זה לא הכל. עכשיו החשיפות והקליקים הם בביטויים שהקהל יעד שלהן מקלידות בגוגל כמו Femme Shoes

Image by Roberto Cortese

אם את/ה מעוניינ/ת לקדם את העסק, אני אופציה נבונה עבורך

אני אעשה כל שאני יכול בשביל לעזור לך, צעד אחר צעד בהתקדמות מדודה והגיונית, להשיג את מטרותייך. יאללה, שימו את הלינק לאתר ואחזור אליכם כבר עם תובנות לגביי הקידום.

תודה רבה מייל התקבל :) 

עושה קצת מחקרים וחוזר אליכם במהרה

bottom of page