קידום ממומן בגוגל Audiofeel
הסיפור של אודיופיל התחיל מתסכול. כדיג'ייז ומפיקים, הם ראו איך החברים שלהם בתעשייה סובלים מבעיות שמיעה. במקביל, הקהל במועדונים ובהופעות נאלץ לבחור בין שתי אפשרויות גרועות: או לסבול מצלילים חזקים מדי, או להשתמש באטמים זולים שהורסים את חוויית המוזיקה, ולכן החליטו לשנות את המצב.
אודיופיל יצרו אטמי אוזניים שלא רק מגנים על השמיעה אלא גם מאפשרת לחוות מוזיקה מבלי להוריד את איכותה.
תהליך עבודת קידום אתרים ממומן בגוגל
כמו עם רוב הלקוחות שלי, גם כאן התחלנו בקטן וגדלנו עם הזמן. בהתחלה, הקמנו את התשתית הבסיסית הנדרשת לקידום ממומן בגוגל: פתחתי חשבון מרצ'נט סנטר, הגדרתי מעקב המרות וחיברתי אנליטיקס לאתר שופיפיי. לאחר שהכל פעל כמו שצריך, עברנו למלאכת פרסום הקמפיינים.
בשלב הראשון, כדי לבדוק מה עובד טוב יותר, השקנו קמפיין ברשת החיפוש. אבל קמפיין זה לא הוכיח את עצמו, לא מפני שבזבז תקציב, אלא דווקא מפני שלא בזבז בכלל, מה שהעיד על חוסר חשיפה. התעשתנו מהר ועברנו במקום לפרסם קמפיין PMAX, עם אסטרטגיית בידינג של מקסימום המרות. קמפיין זה פעיל עד היום ונחשף מדי יום ללקוחות פוטנציאליים המחפשים אטמי אוזניים במילות מפתח תחרותיות, לצד מתחרים חזקים בעלי תקציבים גדולים בהרבה. בין מילות המפתח המרכזיות ניתן למצוא "אטמי אוזניים", "אטמי אוזניים למסיבות", "אטמי אוזניים נגד רעש" ועוד.
בהמשך, לאחר שנצבר מספיק מידע בחשבון גוגל אדס של אודיופיל, השקנו קמפיין נוסף הממוקד ספציפית במארזים היקרים יותר. קמפיין זה מוגדר עם אסטרטגיית בידינג שונה, המתמקדת במקסימום ערך המרה, ז"א במציאת לקוחות המוכנים להשקיע יותר באטמי האוזניים שלהם. גם קמפיין זה מוצלח מאוד, למרות הוא מספק פחות מכירות מהקמפיין הראשון ובתדירות נמוכה יותר. עם זאת, כל רכישה ממנו היא לרוב בסכום גבוה יותר.


אם את/ה מעוניינ/ת לקדם את העסק, אני אופציה נבונה עבורך
אני אעשה כל שאני יכול בשביל לעזור לך, צעד אחר צעד בהתקדמות מדודה והגיונית, להשיג את מטרותייך. יאללה, שימו את הלינק לאתר ואחזור אליכם כבר עם תובנות לגביי הקידום.