top of page
תמונה של עדי שוורצמן בעל העסק של שיווקסיפור- קידום אתרים בצפון בחצר הבית שלו

אודות שיווקסיפור קידום אתרים בצפון

היי, אני עדי, מקדם אתרים מחיפה עם ניסיון מקצועי של מעל 8 שנים. מנוסה בעבודה עם כל מערכות ניהול התוכן, הכוללים בין היתר שופיפיי, וויקס, וורדפרס ועוד.

 

אני מאמין שהדרך הטובה ביותר לקדם אתר היא לשלב בין אסטרטגיה לטכנולוגיה. זאת אומרת, בין הכוונה של קהל היעד כאשר הם מחפשים אתר העסק לבין התוכן שנמצא בו. זאת, תוך כדי שימוש בכלים המתקדמים ביותר כדי להבטיח שהאתר שלך מדורג הכי גבוה שאפשר בתוצאות החיפוש.

אצל המקדם אתרים פרילנסר הזה, הגודל פחות קובע

אני עובד עם מגוון רחב של לקוחות, קטנים, בינוניים וגדולים. עם זאת, אצלי הגודל פחות קובע. מה שכן, זה להצליח עם אנשים כייפים. כאלה שאוהבים את מה שהם עושים ושמעריכים עבודה טובה כאשר מתבצעת, כי אני כזה. אני אוהב קידום אתרים אורגני, להצליח, לפרגן, ולראות אנשים מצליחים. 

איתי ובלעדיי :) 

מה אני מציע לך?

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

קידום אתרים אורגני ו - SEO

קידום חנויות באינטרנט

אנליטיקה

אופטימיזציה

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

פתרון בעיות אינדוקס, יצירת ועריכת כותרות ותיאורים לפי ביטויי מפתח, הטמעת לינקים פנימיים, סכימות ועוד..

זה החלק ה"קל" יחסית של העבודה שלי. כי זה רק טכני. זה סך הכל לגלות ולפתור בעיות בנוגע לאינדוקס ולעשות לדפי האתר אופטימיזציה, ז"א לגרום שיהיה יותר קל לאנשים ומנועי חיפוש להבין מי אתם ובמה מתעסקים. 

כתיבת מאמרים לבלוג והתאמתם לחיפוש לפי ביטויי מפתח. יעני, להתאים את המידע שניתן בבלוג למה שאנשים מחפשים בגוגל. 

 

אין מאמרי SEO. זה לא קיים אצלי. אני לא כותב מאמרים בשביל הבוטים של גוגל, אני כותב מאמרים בשביל לעזור לאנשים למצוא מידע ושירות מהימן. וכל עוד מתקיימים שני הדברים הללו, כך יש סיכוי גבוה יותר שהם ידורגו יפה בתוצאות החיפוש.

קידום אתרים

קידום חנויות באינטרנט

פרסום קמפיינים בגוגל אדס לפי מילות המפתח בדפי המוצרים ובבלוג האתר. בעל ידע רב בפרסום חנויות מקוונות במרצ'נט סנטר Next (שופינג). 

היום, הרבה יותר מבעבר, אורגני וממומן הולכים ביחד. רואים את זה בכל מקום. אפילו בגוגל שופינג, שזה נטו "ביזנס". אז זה מה שאני מציע בגדול,פרסום ממומן שעוזר לקידום האורגני של האתר שלך. לדוגמא, לקחת חלקים שונים ממאמרים בבלוג שכבר מטרגטים ביטויי מפתח מכירתיים באורגני, ולעשות איתם קמפיין ממומן.

פרסום ממומן

אנליטיקה

חיבור מערכות כמו SC ו - G4 לפי המטרות העסקיות שלך. לדוגמא, ניטור מכירה באתר.

מה שווה כל הקידום והפרסום אם את לא יודעת בסופו של דבר איזה ערוץ יותר משתלם לך להמשיך להשקיע בו? כמו לדוגמא לראות באמצעות הסרץ קונסול, איזה ביטוי מכניס יותר מבקרים לאתר? ולאיזה דף? ואז דרך האנליטיקס, לראות כמה זמן הם נשארים שם, והאם הם מבצעים פעולות כמו רכישה, הירשמות לניוזלטר וכו. וכך לאחר כמה זמן באמת תתחיל להיווצר תמונה ברורה. ותוכלי להבין מה משתלם ומה לא, זוהי אנליטיקה. 

אגב, דרך סרץ' קונסול ואנליטיקס, את מודדת את העבודה שלי. לכן, אין לי ברירה אלא ללמד את הלקוחות שלי את זה. יעני, איך לקרוא את הנתונים הבסיסיים. את לא חייבת להיות גיקית של זה כמוני, אבל זה כן חשוב לדעת איך לקרוא את זה, כי אז בין אם תעבדי איתי או לא תדעי איך לשפוט עבודה של מקדם אתרים.  

אנליטיקה

מה אני מביא איתי?

  • ניסיון מקצועי של מעל 8 שנים בקידום אתרים

  • הבנה עמוקה של SEO 

  • ידע נרחב במערכות ניהול תוכן

  • יכולת להבין איך להתאים את מה שאנשים מחפשים למה שאת מוכרת.

  • שירות אישי ומסור

תמונת אילוסטרציה

אם את/ה מעוניינ/ת לקדם את העסק, אני אופציה נבונה עבורך

אני אעשה כל שאני יכול בשביל לעזור לך, צעד אחר צעד,

בהתקדמות מדודה והגיונית, להשיג את מטרותייך.

 

יאללה, דבר\י איתי ונפגש לקפה :) 

תודה!

אצור איתך קשר בהקדם

bottom of page