top of page
  • תמונת הסופר/תעדי שוורצמן

שירותי קידום אתרים של שיווק סיפור

תוכן עניינים:


בגלל שאני מדור ה "Y", אין לי באמת מושג איך עולם השיווק עבד לפני האינטרנט, ולמרות שלא נראה שהעקרונות השתנו הרבה מאז, הכלים בהם משתמשים בשביל לשווק את המוצר\שירות לעולם, השתנו הרבה. בנוסף, גם ההתנהגות העסקית השתנתה, בייחוד מאז תחילת הקורונה. לדוגמא, יש הרבה עסקים היום שרק נוכחות חזקה בסושיאל כבר לא מספיקה, לכן הרבה מהם גם בונים אתרי אינטרנט, שמגדיל את כמות האנשים שיחפשו שירותי קידום אתרים



באנר למאמר של שירותי קידום אתרים אישה שמסתכלת על מה שכתוב הכותרת של המאמר והשירותים ששיווקסיפור מציע אופטימיזציה קידום אתרים אורגני ייעוץ לקידום אתרים ופרסום לאיקומרס

קידום אורגני וממומן


שימו לב שבכותרת יש "ו", לא "או". ז"א שלשני ערוצי הפרסום הללו יש מטרות שונות. פרסום ממומן כפי שאני רואה אותו, ושימו בצד בבקשה כרגע פרסום לאיקומרס, למרות שגם לחנויות האמירה הבאה לדעתי רלוונטית, לא אמור להיות הערוץ שהכי רווחי עבורכם. הוא קיים לפי השקפתי אך ורק בשביל לקדם את האורגני. ז"א בגלל שקידום אתרים אורגני, בטח אם יש לכם אתר חדש לוקח בדרך כלל זמן עד שרואים תוצאות, זה יהיה נכון לעסק לעשות פרסום ממומן בשביל להודיע מהר:


א. להרבה אנשים על השירות\מוצר\תוכן באתר

ב. למנועי החיפוש (הרבה קישורים לאתר מגוגל)


שתי תמונות מסך מהקמפיין ממומן לקידום המאמר קידום אתרי וויקס באתר שיווקסיפור שאחת של התיבות של הכותרות והשנייה של התצוגה המקדימה של הסייטלינקס.png שתי תמונות מסך מהקמפיין ממומן לקידום המאמר קידום אתרי וויקס באתר שיווקסיפור שאחת של התיבות של הכותרות והשנייה של התצוגה המקדימה של הסייטלי

* חשוב להגיד על ב' -  גוגל אומרים שלפרסום ממומן אין שום השפעה על דירוג האתר בתוצאות האורגניות. עם זאת, וזאת רק תיאוריה, ברגע שיוצרים קמפיין ממומן זה גם יוצר הרבה לינקים לאתר מתוצאות החיפוש. זאת אומרת שגם אם אין לזה השפעה על הדירוג עצמו, לדעתי פרסום ממומן כן משפיע על שלב הסריקה, מה שיכול לגרום לבוטים שלהם לגלות עוד תוכן מהאתר מהר יותר, וככה הם יכולים גם להתחיל את תהליך הדירוג מהר יותר. אבל שוב, רק תיאוריה, לא משהו ודאי :)


שירותי קידום אתרים בשיווקסיפור


שירותי קידום אתרים עוזרים לשיווק עסק אינטרנטי להתגלות במנוע החיפוש על ידי ביצוע פעולות כמו:  


אופטימיזציה למנועי חיפוש


לעזור למבקרים ולמנועי החיפוש לקרוא ולהבין טוב את האתר ובמה הוא מתעסק.



לפני שיוצרים גאנט תוכן שלם לשנה קדימה, שוכרים שירותי כתיבת תוכן או שיווק ברשתות החברתיות, חייבים לוודא שמנועי חיפוש יכולים לגשת לאתר שלכם כמו שצריך. ז"א להבין דרך הסרץ קונסול האם האתר מאומת, האם מנועי חיפוש יכולים לראות את כל התוכן? (לדוגמה, בעיות בקובץ Robots) או מה המצב הקיים?



לאחר מכן צריך לוודא שעל דפי האתר תיעשה עבודת אופטימיזציה בשביל שהמבקרים יבינו מהר על מה מדבר הדף באתר שהם הגיעו אליו, והאם הגיעו למה שהם חיפשו. בנוסף ו "על הדרך" זה גם להסביר למנועי חיפוש מה הם רואים בדף. ז"א לעשות דברים כמו:



קידום אתרים אורגני


יצירת תכנים באתר לפי אסטרטגיה המבוססת על מחקר מילות המפתח, מתחרים והעסק. מה ז"א? בואו ניקח את הדוגמה של המאמר הזה. כפי שאפשר לראות המטרה שלו היא לקדם את שיווקסיפור בדירוג התוצאות כשמחפשים "שירותי קידום אתרים". אני עושה זאת על ידי יצירת דף שירותים, שגם "מטרגט" את המילת מפתח בכותרת, בכתובת, בטקסט והכי חשוב בתפריט. ולאחר מכן, יכלתי להמשיך לשלב הבא בקידום האתר כמו לכתוב את המאמר הזה או לשנות את המילת מפתח בפרופיל גוגל מיי ביזנס (ראו תמונות) 


תמונת מסך של הדף שירותי קידום אתרים של שיווקסיפור שמילת המפתח שאני מטרגט שירותי קידום אתרים מסומנת במשצות שחורות איפה שהיא כתובה בכתובת בכותרת ובטקסט

תמונת מסך של הפרופיל גוגל מי ביזנס של שיווקסיפור המטרגט את מילת המפתח בשם העסק שירותי קידום אתרים


כתיבת מאמרים לקידום אתרים


קידום אתרים לא מחייב לאו דווקא כתיבת מאמרים. עם זאת, זה השירות שאני יכול ואוהב לעשות, אז על זה ארחיב אבל ההגיון תקף לאם אלו סרטונים, תמונות או כל תוכן אחר שאתם יכולים להגדיר כ "מרכזי" וממנו לחתוך חלקים קטנים ולהתאים אותם לפרופילים השונים של העסק. לדוגמא, אם תציצו בבלוג אתם תראו מאמרים שהכותרת שלהם היא  "קידום אתרים….": 



הסיבה לזה כי המטרה שלי היא להיות מדורג עם האתר שיווקסיפור (ניחוש מושכל עוד שנה מהיום) בדף הראשון כשתחפשו "קידום אתרים" בגוגל. עכשיו אין ספק שהמהות של כל המאמרים לעיל היא די דומה כי בכל זאת אני כותב על קידום אתרים, אבל כל פעם זה מכיוון אחר ו"מטרגט" קהל יעד ונושא שונה וככה יוצר הרבה מאוד תכנים מקוריים שכולם מטרגטים את הביטוי "קידום אתרים".


קידום אתרים ברשתות החברתיות


כמו שאתם בטח יודעים, אי אפשר לסמוך על אף מערכת אחת לשיווק העסק האינטרנטי שלכם. היום, הרבה יותר מאי פעם, חשוב לשווק את התכנים שאנחנו יוצרים גם ברשתות החברתיות וככה באופן עקבי לנסות לעניין אנשים הנמצאים שם בתכנים שיצרתם באתר.


תמונת מסך מאינסטגרם משיווק למאמר קידום אתרים לאדריכלים

בנוסף, הנה לכם עוד סיבה למה אני אוהב לעשות קידום אורגני בכל המערכות ובייחוד באינסטגרם וזה בגלל התגיות ("האשטאגים") שאיתן אני יכול "לטרגט" את אותן המילות מפתח ונוספות.  


תמונת מסך מאינסטגרם משיווק למאמר קידום אתרים עורכי דין

קידום אתרי חנות


ההגיון של קידום אתר חנות עובד כמו כל אתר אחר מהבחינה שצריך "לטרגט" את מילות המפתח הרלונטיות ביותר לפי מחקרי העסק, מתחרים ומילות מפתח בדפי האתר. עם זאת, בקידום אתרי איקומרס מתווספות עוד כמה פעולות בנוסף לאופטימיזציה וקידום אתרים אורגני.  ז"א:


גוגל מרצ'נט שופינג


אתחיל בזה שלרשום, לאמת ולקדם את המוצרים של החנות שלכם במרצ'נט סנטר זאת אומרת בגוגל שופינג, זה קריטי. לכן, זה גם חשוב לדעת שבגלל הקריטיות, זה יכול להיות תהליך טיפה ממושך כי הם יותר בודקים את העסקים שנרשמים שם. וגם לאחר שאימתתם את האתר, צריכים לסנכרן את ה "פיד מוצרים" עם האתר, שגם זה תלוי המערכת ניהול אתר, גוגל וכל מה שביניהם, יכול להיות תהליך שייקח זמן עד שתראו את המוצרים מהאתר שלכם מוצגים כמו אלו של המפרסמים בתמונות.


תמונת מסך של התוצאות בקטגוריית השופינג כשמחפשים פלייסטיישן 5 בגוגל בה יש את החלק של המשבצות הגדולות של הפרסום הממומן ומתחת המוצרים בגוגל שופינג אורגנ

טווח זמנים - מניסיון בדרך כלל כשבועיים אבל יכול לקחת גם חודש. כמובן ברגע שהמוצרים מאושרים ומופיעים בתוצאות האורגניות של קטגוריית ה "שופינג" תוכלו גם לפרסם אותם קמפיינים ממומנים בגוגל אדס, בדיוק כמו אלו בתמונות. 


 גוגל שופינג + אורגני

כן, שמעתם נכון. גם בגוגל מרצ'נט יש אורגני וממומן. וזה משהו שאותי אישית מגניב מאוד. כי זאת הוכחה שאורגני הולך יד ביד עם "לעשות עסקים". תזכרו שמי שמגיע לקטגוריה הזאת לכל הפחות מתעניין בלקנות את המוצר שלכם. ונכון לאפריל 24  עדיין לא נכנס לגוגל שופינג בעברית, שה "אורגני" של האתר, זאת אומרת, גם המאמרים מהבלוג יופיעו בקטגוריית השופינג בנוסף למוצרים (ראו סרטון) אבל זה בדרך



כל שירותי קידום האתרים לעיל אלו הדרכים בהם יועץ SEO עוזר לכל עסק אינטרנטי. זאת אומרת לעזור לקידום אתר באינטרנט דרך פעולות כמו:



יועץ לקידום אתר צריך לדעת כיצד להכין, להסביר ולהוציא לפועל "מפת דרכים" ברורה לקידום אתרים ולספק טווחי זמן, שהם הימור מושכל, לכמה זמן ומאמץ ייקח להיות מדורג במילות מפתח שתגדירו איתו\ה מראש לפי המצב הקיים של האתר והמתחרים.      


pexels-anna-nekrashevich-7552715.jpg

צרו קשר עוד היום
כדי ללמוד איך אני יכול לעזור לכם לקדם את האתר שלכם ולהצליח באינטרנט

תודה!

אצור איתך קשר בהקדם

bottom of page