top of page

קידום אורגני SEO

המונח "אופטימיזציה למנועי חיפוש" מתעתע, כי נכון שהמטרה של קידום אורגני SEO הוא לשפר את החשיפה של האתר במנועי החיפוש, אבל מבחינתי הפוקוס חייב להיות תמיד על אלו המחפשים את המוצרים והשירותים שאני מקדם ולא על המערכת שעושים זאת באמצעותה.  בתַּכְלֶ'ס, זה מתייחס ל להתאים את דפי האתר, התוכן, מוצרים והשירותים בו לאנשים שמחפשים אותם. פעולות אלו כוללות בין היתר:

 SEO טכני 

ביצוע בדיקה מקיפה של המבנה הטכני של האתר. בדיקה זו נועדה לאתר ולפתור בעיות ספציפיות העלולות להשפיע על חוויית הגלישה של המשתמשים ולכן גם לפגוע בדירוג האתר.

 

מדוע זה חשוב?

 

בעיות טכניות באתר יכולות להוביל למגוון תוצאות שליליות, ביניהן:

 

דירוג נמוך: מנועי חיפוש מעניקים עדיפות לאתרים מהירים, בטוחים, מסודרים, המותאמים לניידים.

שיעור נטישה גבוה: מבקרים נוטים לעזוב אתרים איטיים או בעלי ממשק לא נוח.

קושי בהמרות: בעיות טכניות או ארגוניות יכולות להפריע לבצע רכישות או ליצור קשר.

 

מה כוללת בדיקה טכנית?

  • מהירות: אתר איטי פוגע בחוויית המשתמש ובדירוג במנועי החיפוש.

  • אבטחה: אתר שאינו מאובטח עלול להוביל לאובדן מידע רגיש, מה שבהחלט עלול לפגוע גם במוניטין וגם בקידום האורגני. 

  • אופטימיזציה למובייל: מרבית החיפושים מתבצעים כיום במכשירים ניידים. אתר שאינו מותאם למובייל יאבד חלק ניכר מהתנועה. בנוסף, הגרסה הראשונה של דף חדש שנכנס לאינדקס בגוגל היא של גרסת המובייל (Mobile First Indexing)

  • מפת האתר: זאת מסייעת למנועי החיפוש לסרוק את התוכן ולמצוא תוכן חדש מהר יותר.

  • היררכיה: ארגון נכון של התוכן באתר מקל על המבקרים למצוא את המידע שהם מחפשים.

  • בעיות סליקה: בעיות בתהליך הרכישה עלולות לגרום לאובדן מכירות ולפגיעה בקידום האורגני.

אימות סרץ קונסול וחיבור אנליטיקס + תג מנג'ר עם ניטור רכישות

הבסיס להכל, צריך לאמת את האתר בסרץ' קונסול, לאחר מכן לפתוח אנליטיקס ולהגדיר באמצעות התג מנג'ר אירועים של המרות (מכירות, טלפון, אימייל) אחר כך, לחבר את הסרץ קונסול עם האנליטיקס.

מחקר מילות מפתח הוא מעין חקירה מעמיקה של השפה שבה קהל היעד שלנו משתמשים כדי לחפש ולמצוא את השירותים או מוצרים שאנחנו מוכרים. באמצעות כלי מחקר מילות מפתח אפשר להבין לא רק מה אנשים מחפשים, אלא גם באיזו תדירות ובאיזה הקשר. על בסיס המידע הזה, נוכל להתאים את תוכן האתר שלנו בצורה מדויקת יותר לציפיות הגולשים, להגדיל את הנראות שלנו במנועי החיפוש ולמשוך תנועה אורגנית מדוייקת. 

למידה מהמתחרים היא חלק בלתי נפרד מקידום אורגני. על ידי ניתוח מעמיק של האתרים המובילים בתחום, נוכל ללמוד מה עובד ומה פחות עובד. המידע הזה יעזור לנו לשפר את האתר, להעלות את רמת הרלוונטיות שלו ולבנות אסטרטגיית תוכן מוצלחת.

ביצוע אופטימיזציה מקיפה לאתר, תוך שילוב אסטרטגי של מילות מפתח שנבחרו בקפידה בכותרות העמודים, בתיאורי מטא, תגיות אלט,  ובקישור עוגן, תוך שמירה על חווית המשתמש ועל מיתוג העסק.

לאחר שסיימנו לבצע את כל ההגדרות הבסיסיות, מחקרים, והתאמת דפי האתר לפי מילות מפתח שקהל היעד שלנו מחפש, קרי את האופטימיזציה, הגיע השלב לבנות על זה. אני אוהב לדמיין את האתרים שאני מקדם כאילו אני בונה בניין, שהשלבים הראשונים הם של בניית התשתית, והשלבים הבאים של כתיבת תוכן לקידום אתרים והפצתו ברחבי הרשת הם קומות בבניין. ז"א שכל מאמר, סרטון, פודקאסט שאתם יוצרים מהווה עוד נדבך בקידום האתר במילת מפתח מסויימת. 


לדוגמא, ראו מה עשיתי בשביל לקדם את אתר שיווק סיפור במילת המפתח "שירותי קידום אתרים". קודם כל, יצרתי דף שירות כללי, המסביר בקצרה על כל השירותים שאני מציע ולאחר מכן כתבתי מאמר, זה שבלינק בכותרת לעיל, שמטרגט גם כן את אותה מילת מפתח אבל מרחיב יותר על שירותים שאני מספק.

Image by Carlos Muza

אם מעוניינ/ת לקדם את העסק, אני אופציה נבונה עבורך

אעשה כל שאוכל בשביל לעזור לך, צעד אחר צעד, בהתקדמות מדודה והגיונית, להשיג את מטרותייך. יאללה, שימו את הלינק לאתר ואחזור אליכם כבר עם תובנות לגביי הקידום של האתר. 

תודה רבה מייל התקבל :) 

עושה קצת מחקרים וחוזר אליכם במהרה

bottom of page