top of page
  • תמונת הסופר/תעדי שוורצמן

קידום אתר וויקס - איך מתחילים?

תוכן עניינים:



קידום אתרים אורגני (SEO) זה תחום שנוגע כמעט לכל אתר באינטרנט. אתר מותאם היטב למבקרים ומנועי חיפוש המספק מידע רלוונטי ברשת, הוא הבסיס למשיכת תשומת לב של קהל יעד ממוקד המחפש עכשיו מידע בנוגע לשירות שהאתר מציע. ישנם מערכות ניהול אתר רבות אשר מאפשרות לכם לעשות זאת, מאמר זה יתעסק בקידום אתר וויקס. 




תמונה ראשית של המאמר קידום אתר וויקס בה כתוב בגדול WIX SEO


Wix SEO

פרקטיקה ופילוסופיה


וויקס רוצה לעזור לאתרי הלקוחות שלה להצליח באינטרנט, גם אם הם לא מומחי SEO. לכן היא מספקת הגדרות SEO בסיסיות כברירת מחדל עם אפשרויות להתאמה אישית. זה אומר שבעלי אתרים בכל הרמות יכולים לקדם את האתר שלהם בקלות, פשטות ויעילות.


האם וויקס טובה לקידום אתרים?


כן. כשזה מגיע לדירוג אתר, למנועי חיפוש פחות אכפת באיזה מערכת ניהול תוכן הוא נבנה. הרבה יותר מעניין אותם במה האתר מתעסק, איזה תוכן יש בו? איך הוא נראה? איך הוא עולה? מי בנה ו\או מתפעל אותו? באיזה איזור גיאוגרפי הוא נותן שירותים? ועוד כ - 200 פרמטרים שונים נוספים. 


אגב, בינינו, אין עוד מערכת ששואלים את השאלה הזאת לגביה. כאילו, מה הקטע שיהיה לך אתר אם אי אפשר למצוא אותו במנועי חיפוש? ואני מניח שהתאוריה שאי אפשר לקדם אתרי וויקס, לא הגיעה משום מקום, כי היא אולי הייתה נכונה פעם, לא יודע, לא הייתי. היום, וויקס מאוד משתפרים גם בכמות האופציות שהם נותנים לעשות SEO  (לדוגמא, כמו להגדיר נתונים מובנים) וגם בסנכרון שלה עם מנועי חיפוש שונים כמו גוגל ובינג. ראו תמונה



תמונה של משבצת "אימות אתר" בוויקס  עם האופציות לאמת את האתר בגוגל בינג יאנדקס ונאבר (מה שזה לא לא יהיה(

קידום אתרי וויקס - איך מתחילים?


הצעד הראשון לקידום אתר וויקס הוא לרשום את ההגדרות הבסיסיות של האתר ב 3 צעדים פשוטים. מהדף הראשי של הניהול אתר שלכם לחצו על התת-קטגוריה SEO בתפריט הצידי (מתחת ל Marketing & SEO) ואז לחצו על הכפתור.


תמונת מסך של הדף הראשי של ה The SEO Setup ch

אתם תועברו לדף בתמונה הבאה בו יבקשו ממכם לרשום את שם העסק\אתר. כשסיימתם, לחצו על המשבצת הכחולה מצד ימין למטה.


תמונת מסך של השלב הבא בקידום אתר וויקס "מה שם העסק" בוויקס

לאחר מכן יבקשו לדעת האם אתם עסק מקומי אליו לקוחות יכולים להגיע כמו קיוסק או האם אתם עסק ללא קבלת קהל במקום (בלוג, אתר מסחר אלקטרוני וכו). 


תמונת מסך של הדף איפה העסק שלכם משרת את הלקוחות שלו בוייקס

אם קיימת כתובת, בחרו את האופציה ורשמו בתיבה שנפתחה את הכתובת המדוייקת. אם לעסק מספר כתובות, כמו סניפים שונים, תוכלו להוסיף אותם על ידי לחיצה על הלינק הכחול שמתחת לתיבה. כשסיימתם לחצו על הכפתור הכחול מצד ימין למטה.


תמונת מסך של הדף איפה העסק שלכם משרת את הלקוחות שלו בווויקס כשהבחירה של הכתובת הפיזית מסומנת כשבתיבת טקסט שנפתחה מתחתיה רשום Haifa Isreal

הוסיפו עד 5 מילות מפתח שמתארות הכי בבירור ללקוחות במה האתר מתעסק. וויקס ממליצים לכם לכתוב לפחות שלוש, אני ממליץ לכם את כל החמישה. וויקס גם נותנים לקבל מהם מילות מפתח.  



תמונת מסך של הדף הבא בתהליך הגדרת הקידום אתר וויקס בו וויקס מבקשים לרשום 5 מילות מפתח. בתמונה רואים את המילות מפתח- קידום אתרים אורגני, SEO קידום אתר וויקס,  קידום אתרים בצפון וכתיבת תוכן

יופי:) כל הכבוד, סיימתם את ההגדרה הראשונית של ה SEO באתר וויקס החדש שלכם. עכשיו נעבור למנה העיקרית. 



Wix SEO Assistant


כדי לעזור לכן להתחיל לקדם את האתר, וויקס השיקו את ה - "עוזר SEO" ברמת האתר והעמודים. זה אומר שהם לוקחים אתכם ביד, ומראים שלב אחר שלב איך להתחיל לעשות קידום אתרים אורגני. לחצו על הכפתור הכחול במשבצת השמאלית.


תמונת מסך של המשבצת בעלת 4 ריבועים בניהול אתר וויקס של ה Wix SEO assitant

ואז תגיעו לדף הבא, לחצו על המשימה בתיבה הראשונה - לכתוב כותרת לדף הבית, לחצו על הכפתור הכחול.


תמונת מסך של רשימת המשימות ב SEO Setup Checklist



אופטימיזציה לדף הבית - כותרות ותיאורים


המשימה הבאה שוויקס ימליצו לכם לעשות היא התאמה של דפי האתר הראשיים למנועי חיפוש, שהראשון הוא כמובן דף הבית. ז"א להסביר לבני אדם ובוטים בצורה ברורה במה האתר מתעסק על ידי שימוש בביטויי מפתח. לדוגמא "שיווקסיפור - קידום אתרים אורגני".


גם אם אין לכם מושג מה זה קידום אורגני, אין אדם שלא מבין את הקונספט בגדול של קידום אתרים. לכן, אם נניח והייתי כותב רק "שיווקסיפור", האם הייתם יודעים גם להגיד באיזה שיווק אני מתעסק מבלי לפשפש באתר? כי קיים גם שיווק בסושיאל, שיווק רשתי ועוד. על אותו העיקרון, גם לבוטים יהיה קשה יותר. ואם יהיה קשה לנו ולבוטים להבין במה האתר שלכם מתעסק, ככה יהיה קשה יותר בקידום שלו בגוגל. 


לכן, חשוב לבחור ביטוי מפתח אחד המסביר בצורה הטובה ביותר במה האתר מתעסק. בחרו אחד מתוך החמישה שבחרתם בהגדרה הראשונית, ותוסיפו אותו בטקסט הראשון של דף הבית, בכותרת, ובתיאורי המטא של התמונות. כאשר תתחילו תשלב הזה וויקס גם יספקו לכם מספר הצעות, לפי מה שכתבתם. בנוסף, תוכלו לכתוב בעצמכם אם לא התחברתם למה שנתנו.


תמונת מסך של רשימת המשימות ב SEO Setup Checklist כשהמשבצת של המשימה לכתוב כותרות לדף הבית פתוחה תמונת מסך של רשימת המשימות ב SEO Setup Checklist כשהמשבצת של המשימה לכתתמונת מסך של רשימת המשימות ב SEO Setup Checklist כשהמשבצת של המשימה לכתוב כותרות לדף הבית פתוחה וב כותרות לדף הבית פתוחה

לאחר שהוספתם את הכותרת, יבקשו ממכם לכתוב תיאור של דף הבית.

 

תמונת מסך של רשימת המשימות ב SEO Setup Checklist כשהמשבצת של המשימה לכתוב כותרות לדף הבית פתוחה תמונת מסך של רשימת המשימות ב SEO Setup Checklist כשהמשבצת של המשימה לכתתמונת מסך של רשימת המשימות ב SEO Setup Checklist כשהמשבצת של המשימה לכתוב תיאור לדף הבית לדף הבית פתוחה וב כותרות לדף הבית פתוחה

על אותו עיקרון, השתמשו באותו ביטוי המפתח שבחרתם בדיוק גם כאן, ורשמו תיאור דף של עד 160 תווים. המלצה שלי, אורך בין 100 ל 140 תווים נראה הכי טוב בתוצאות החיפוש בגוגל.


תמונת מסך של רשימת המשימות ב SEO Setup Checklist כשהמשבצת של המשימה לכתוב כותרות לדף הבית פתוחה עם פרטים מלאים תמונת מסך של רשימת המשימות ב SEO Setup Checklist כשהמשבצת של המשימה לכתתמונת מסך של רשימת המשימות ב SEO Setup Checklist כשהמשבצת של המשימה לכתוב כותרות לדף הבית פתוחה וב כותרות לדף הבית פתוחה

איך נראה ה SEO של דף הבית לאחר שסיימנו להגדיר אותו.



תמנות מסך של איך דף הבית באתר שיווקסיפור נראה לאחר שסיימנו להגדיר את האופטימזציה למנועי חיפוש עם הכותרת והטקסט שעל הדף מסומנות בקו תחתון

חיבור אתר Wix לסרץ קונסול


ה- Search Console הוא כלי שמאפשר לכם לעבוד עם גוגל כדי להבטיח שהאתר שלכם נמצא בתוצאות החיפוש. הוא עוזר לכם להבין איך גוגל רואה את האתר שלכם, ולזהות בעיות שעלולות להשפיע על הדירוג שלו. וויקס מאפשרת לכם לחבר את האתר שלכם במספר קליקים לסרץ' קונסול.


תמונת מסך שלב המשבצת של החיבור לסרץ קונסול מהדף ש של Wix SEO Setup chevklist

לאחר החיבור לסרץ' קונסול, וויקס תתחיל להראות לכם תובנות בדף הראשי של ה - Marketing Home (תוכלו למצוא אותו בתפריט הצידי) ובתת-קטגוריה שנקראת "SEO". אתם יכולים להתאים אותן אישית כדי להציג מגמות ותובנות על פני פרק זמן מסויים ולסנן לפי הופעות וקליקים.


המשבצת של מספר החשיפות והקליקים של אתר שיווק סיפור בניהול אתר וויקס
תמונת מסך של החלק של הנתונים מהסרץ קונסול איך הם נראים לאחר החיבור באתר וויקס עם המספר חשיפות והקליקי, גרף והדפים


וזהו סייימתם את השלב הראשון בקידום אתר וויקס :) .


תמונת מסך של הצ'קליסט של וויקס של ה SEO כולו עם וי (הושלמו)

במאמרים הבאים נמשיך עם השלב השני של קידום אורגני וזה לבנות בלוג. מקווה שזה עזר לכם להבין איך להתחיל


pexels-anna-nekrashevich-7552715.jpg

צרו קשר עוד היום
כדי ללמוד איך אני יכול לעזור לכם לקדם את האתר שלכם ולהצליח באינטרנט

תודה!

אצור איתך קשר בהקדם

bottom of page